Τεχνικές Ερωτήσεις
Ερ.: Είναι το όχημα μου έτοιμο για να το πάρω;
Απ.: Ο χρόνος παράδοσης του οχήματος σας εξαρτάται από την εργασία που έχουμε πραγματοποιήσει. Εάν αντικαταστήσουμε το εμπρόσθιο ή το οπίσθιο παρμπρίζ, ο χρόνος που απαιτείται είναι περίπου 1 ώρα. Σε περίπτωση αντικατάστασης πλαϊνού κρυστάλλου, ο χρόνος ποικίλει ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας του οχήματος π.χ αυτοκίνητο με ανοιγόμενη οροφή. Ένας μέσος όρος είναι από μισή ώρα έως 1 ώρα. Η επισκευή του παρμπρίζ ολοκληρώνεται περίπου σε μισή ώρα.
Φροντίζοντας όμως για την ασφάλεια σας σε περίπτωση που έχουμε αντικαταστήσει το παρμπρίζ σας, το όχημα δεν πρέπει να μετακινηθεί από το κατάστημα σε χρόνο λιγότερο από 1 ώρα μετά το πέρας της εργασίας. Στις άλλες περιπτώσεις μπορείτε να πάρετε το όχημα σας άμεσα αφού δεν χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη μεταχείριση.
Ερ.: Έχω κλείσει ραντεβού για να με εξυπηρετήσει η δωρεάν κινητή μονάδα στο χώρο μου. Πως θα γνωρίζω πότε θα έρθει;
Απ.: Το ραντεβού που θα κλείσετε για την κινητή εξυπηρέτηση έχει ένα χρονικό περιθώριο δύο ωρών π.χ 10:00-12:00 και αυτό γιατί υπάρχουν παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν την ακρίβεια του ραντεβού όπως η κίνηση. Για τον λόγο αυτό ο τεχνικός που θα σας εξυπηρετήσει θα σας καλέσει την ώρα που θα ξεκινάει για να έρθει στο χώρο σας.
Ερ.: Έχω κλείσει ραντεβού στο κατάστημα Carglass® που με εξυπηρετεί. Πότε μπορώ να πάω το όχημα μου εκεί;
Απ.: Πάντα συστήνουμε για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, να έρχεστε στο κατάστημα ένα δεκάλεπτο νωρίτερα από το προγραμματισμένο ραντεβού ώστε να ολοκληρώνουμε όλες τις διαδικασίες πριν την έναρξη της εργασίας. Σε περίπτωση καθυστέρησης στο ραντεβού σας θα παρακαλούσαμε να ενημερώνατε το τηλεφωνικό μας κέντρο ώστε να προγραμματίζουν εγκαίρως τις λοιπές εργασίες του καταστήματος.
Ερ.: Εάν δηλώσω στην ασφαλιστική μου εταιρία την ζημιά που έχει υποστεί το κρύσταλλο μου θα επηρεαστεί το bonus malus;
Απ.: Η θραύση κρυστάλλου δεν επηρεάζει το bonus malus.
Ερ.: Τι καλύπτεται από την εγγύηση σας;
Απ.: Η εγγύηση που δίνουμε αφορά τόσο στην γνησιότητα των κρυστάλλων μας όσο και στην ποιότητα της εργασίας μας. Παραλαμβάνοντας λοιπόν το όχημα σας παίρνετε πιστοποιητικό γνησιότητας κρυστάλλων όπου φαίνεται ο κατασκευαστής του κρυστάλλου αλλά και εγγύηση εργασίας εφ’ όρου ζωής για την εργασία μας. Εάν δηλαδή παρουσιαστεί το οποιοδήποτε πρόβλημα δεν επιβαρύνεστε με κανένα κόστος εργασίας.
Ερ.: Ποια είναι η ποιότητα των κρυστάλλων που χρησιμοποιείτε;
Απ.: Όλα τα κρύσταλλα που χρησιμοποιούμε προέρχονται από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές κρυστάλλων στον κόσμο και παράγονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές Κατασκευαστών Πρωτότυπου Εξοπλισμού (ΟΕΜ) που χρησιμοποιούν οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Η μόνη διαφορά είναι το λογότυπο γιατί το δικαίωμα χρήσης του έχουν μόνο οι αυτοκινητοβιομηχανίες/αντιπροσωπείες. Με το πέρας κάθε αντικατάστασης κρυστάλλου θα παραλάβετε το Πιστοποιητικό Γνησιότητας όπου αναγράφεται ο κατασκευαστής.
Ερ.: Τι έγγραφα χρειάζεται να έχω μαζί μου όταν φέρνω το αυτοκίνητο μου για εργασία;
Απ.: Τα έγγραφα που χρειάζεται να έχετε μαζί σας είναι η ταυτότητα του κατόχου του οχήματος, το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, και η άδεια αυτοκινήτου.
Ερ.: Πρέπει να πληρώσω για την εργασία που θα πραγματοποιηθεί στο όχημα μου; Εάν ναι πως μπορώ να πληρώσω;
Απ.: Εφόσον το ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας καλύπτει την θραύση κρυστάλλων η επισκευή ή αντικατάσταση κρυστάλλου είναι εντελώς δωρεάν. Σε περίπτωση που δεν έχετε κάλυψη για θραύση κρυστάλλου οι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής: Μετρητοίς, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με πιστωτική κάρτα και με άτοκες δόσεις ανάλογα με την κάρτα που διαθέτετε.
Ερ.: Επηρεάζεται η στρεπτική ακαμψία του αμαξώματος;
Απ.: Όχι, δεν επηρεάζεται. Μετά την επισκευή το όχημα επανέρχεται 100% στην αρχική του κατάσταση.
Ερ.: Μπορούν να επισκευαστούν τα πλαϊνά και τα οπίσθια κρύσταλλα;
Απ.: Μόνο τα πολυστρωματικά κρύσταλλα (διπλό τζάμι με φιλμ PVB στη μέση – Laminated) μπορούν να επισκευαστούν. Τα πλαϊνά, όπως και το οπίσθιο, είναι μονά κρύσταλλα τα οποία όταν σπάσουν θρυμματίζονται και συνεπώς δεν επισκευάζονται.
Ερ.: Τι είναι ο δείκτης 43R επάνω στο κρύσταλλο;
Απ.: Είναι η ευρωπαϊκή κοινοτική οδηγία RULLE 43 που καθορίζει τις προδιαγραφές ασφαλείας των κρυστάλλων των οχημάτων.
Ερ.: Αμέσως μετά την αντικατάσταση του παρμπρίζ μπορώ να πλύνω το αυτοκίνητό μου;
Απ.: Είναι προτιμότερο να περιμένετε 48 ώρες από την τοποθέτηση του παρμπρίζ πριν πάτε το αυτοκίνητο στο πλυντήριο.